نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس ( 44 )

آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس ( 44 )

گزارش های منتشره حاکی از علاقه تیم آرسنال برای جذب فابیو کوالیارلا مهاجم تیم یوونتوس دارد و ارسن وینگر سرمربی لندنی ها تصمیم دارد این مهاجم را به خدمت بگیرد.

باشگاه یوونتوس پس از جذب فرناندو یورنته و کارلوس توز قصد دارد برای کاهش هزینه ها، تعدادی از بازیکنان خود را به فروش رساند.

به همین منظور الساندرو ماتری با مبلغ 12 میلیون یورو در آستانه پیوستن به میلان قرار دارد و از طرف دیگر باشگاه آرسنال قصد جذب کوالیارلا را دارد.

این مهاجم 30 ساله، نورویچ، ساوتهمپتون، وستهم و ساندرلند را نیز علاقه مند به جذب خود می بیند، اما مصدومیت لوکاس پودولسکی از ناحیه همسترینگ که موجب دوری حداقل دو ماهه وی از میادین می شود، موجب شده آرسنال علاقه مند به جذب یک مهاجم جدید باشد.

مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه های سمپدوریا و اودینزه در سال 2010 از ناپولی به یووه پیوست و در 79 بازی موفق به زدن 26 گل برای این تیم شده است.

یوونتوس در آستانه جذب نینگولان: یوونتوس در آستانه جذب راخا نینگولان از کالیاری است. این باشگاه لوکا مارونه و استفانو بلترام را هم به عنوان بخشی از این انتقال، وارد معامله کرده است.

باشگاه یوونتوس به طور رسمی اعلام کرد که مهاجم 20 ساله و غنایی، ریچموند بواکیه به صورت قرضی راهی تیم تازه به لالیگا صعود کرده الچه شد. این خبر عصر امروز رسماً اعلام شد، و وبسایت رسمی باشگاه تأیید کرد که این قرارداد 1 ساله و به ارزش 250,000 بورو خواهد بود.

بواکیه فصل گذشته را در تیم ساسولو ایتالیا سپری کرد و در 31 مسابقه 11 گل به ثمر رساند.

گزارش های منتشره در رسانه های ایتالیایی حاکی از این است که باشگاه یوونتوس قصد جذب دوسان باستا از تیم اودینزه را دارد. به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، باشگاه یوونتوس قصد دارد این بازیکن 29 ساله را پیش از پایان فصل نقل و انتقالات به خدمت گیرد.

اعتقاد بر این است که در صورتی که اودینزه مجوز حضور در لیگ اروپا را کسب نکند با جدایی این ملی پوش صربستانی موافقت خواهد کرد. گفتنی است قیمت باستا 8 میلیون یورو ارزیابی می شود
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: